ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

انواع روش های پاکسازی صورت کدام است

29 مرداد ، 1401
موسسه تالگو پاریس

روش های پاکسازی صورت امروزه به علت تنوع بسیار زیادی که برای افراد برخوردار است سبب شده تا هر فرد با توجه به علاقه خود به سبک دلخواهی از آن استفاده کند. به طور کلی اتفاقات روزمره سبب بروز مشکلات پیچیده بر روی پوست افراد می شود. در قدم اول ضرورت دارد تا هر فرد با انجام یک روش پاکسازی مناسب پوست خود برای درمان اقدام نموده و برای جلوگیری از پیشروی مشکل بکوشد.

در این مقاله با موسسه تالگو فرانسه (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کامل و مناسبی از انواع روش ها بدست آورید. پس از آن می توانید با انتخاب راه حل دلخواه خود مانع از پیری پوست شده و سبب کاهش چین و چروک های پوستی، درمان آکنه، جوش های سر سیاه و ... شوید. با ما همراه باشید.

روش های پاکسازی پوستروش های پاکسازی پوست

پاکسازی صورت چیست؟

در حقیقت لازم است بدانید که پاکسازی پوست با سه هدف اصلی؛ از بین بردن سلول های مرده پوستی، پاکسازی چربی ها و آلودگی های پوستی، بهبود خون رسانی پوست به همراه تغذیه و آبرسانی کامل آن انجام می شود. با انجام یک پاکسازی موفق شما از مزایای منحصر به فردی بهره مند خواهید شد.

البته که لازم است هر ماه یک بار برای انجام آن به روش دلخواه خود مراجعه نمایید. اگر امکان استفاده از این درمان موثر پوستی را ندارید از یاد نبرید که در هر سال باید حداقل برنامه پاکسازی پوست را برای خود داشته باشید. در ادامه به معرفی انواع روش های پاکسازی صورت پرداخته شده است.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

تفاوت فشیال صورت با پاکسازی پوست

لایه برداری پوست با لیزر

روش های پاکسازی پوست صورت

جالب است مطلع باشید که عمده مشکلاتی که برای پوست هر فردی به وجود می آید نشات گرفته از عدم تمیزی به موقع و صحیح آن است. به همین منظور بهتر است از تمام روش های پاکسازی پوست مطلع باشید. به طور کلی روش های پاکسازی برای افراد شامل دو دسته کلی پاکسازی پوست در خانه و یا شرایط کلینیکی می باشد. در ادامه به معرفی انواع این روش ها پرداخته شده است.

روش های خانگی پاکسازی پوست

برای آن که پاکسازی پوست صورت خود را به درستی انجام دهید باید بدانید که یک راه حل ساده آن بهره مندی از روش خانگی است. در این روش شما با داشتن یک روتین پوستی درست به انجام پاکسازی صورت می پردازید. در این قسمت از لایه بردار ها، ماسک های مفید، کرم های مناسب با مواد معدنی و محصولات معتبر استفاده خواهید نمود.

مهم ترین نکته در روش خانگی دانستن نوع پوست خود و بهره مندی از محصولات دارای اعتبار کافی می باشد. از یاد نبرد که متقاضیان محترم می توانند با استفاده از کرم لایه بردار ها، ماسک و ... از برند تالگو بهترین اقدامات را برای انجام پاکسازی صورت در خانه برای خود فراهم آورند.

روش های خانگی پاکسازی پوستروش های خانگی پاکسازی پوست

روش های پاکسازی صورت با دستگاه

زمانی که تصمیم می گیرید برای پاکسازی پوست صورت خود به یک مرکز معتبر مراجعه کنید باید بدانید که شما می توانید از میان روش های حاضر بهترین را با توجه به مشکل خود انتخاب نموده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. در ذیل به معرفی انواع روش های پاکسازی صورت برای آقایان و بانوان پرداخته شده است.

  • لیزر درمانی

استفاده از لیزر فرکشنال به افراد این امکان را می دهد تا با استفاده از طول موج مناسب نور لیزر برای درمان و پاکسازی پوست خود اقدام کنند. در این روش لایه خارجی پوست از بین رفته و با تحریک کلاژن سازی پوست سبب تولید الاستین می شود. در نهایت جوانسازی پوست را به همراه دارد. در این روش تعداد جلسات با توجه به مشکل برای فرد متفاوت است. مزیت ویژه این روش رفع خطوط و از بین رفتن برخی مشکلات پوستی به صورت همزمان است. به همین منظور افراد می توانند با انتخاب این روش با یک تیر دو نشان بزنند.

  • نور ال ای دی

استفاده از روش پاکسازی صورت غیر تهاجمی با نور LED به افراد کمک می کند برای داشتن بهترین پوست بکوشند. در این اقدام درمانی نور با طول موج های مختلف سبب درمان های متعدد می شود. مثلا جالب است بدانید که نور آبی می تواند التهابات پوستی را درمان نموده و نور قرمز سبب کلاژن سازی بیشتر و درمان جوش ها می شود. مهم ترین مزیت این روش این است که افراد با انواع تایپ پوستی ( خشک، معمولی، مرطوب، مختلط و حساس) می توانند از این روش استفاده نموده و بهترین نتایج را دریافت کنند.

  • دستگاه بلولایت

برخی از باکتری ها بر روی پوست افراد وجود دارد که سبب بروز آکنه می شود و با روش های ساده و آسان به خوبی از بین نمی روند. به همین منظور استفاده از این روش برای افراد موثر بوده و می تواند یک پاکسازی حرفه ای با از بین بردن باکتری و سموم حاضر بر روی پوست را رقم بزند. به همین منظور استفاده از دستگاه بلولایت یکی از بهترین روش های پاکسازی صورت به حساب می آید.

  • میکرودرم ابریژن

اگر قرار است لایه برداری صورت خود را اصولی و عمیق انجام دهید بدون شک از روش میکرودرم ابریژن برای این کار استفاده نمایید. در این روش لایه بالایی پوست مثل یک کاغذ سمباده شده با کریستال های ریز دستگاه به درستی لایه برداری می شود. سلول های مرده در این روش به خوبی از بین رفته و برای فرد بهترین ها را پدید می آورد. در این روش نیز علاوه بر پاکسازی صورت، کاهش چین و چروک های پوستی، جلوگیری از پیری زودرس، از بین رفتن جای آکنه و جوش نیز رخ می دهد.

  • دستگاه فرکانس بالا

یکی دیگر از روش های پاکسازی صورت بهره مندی از دستگاه فرکانس بالا می باشد. جریان های الکتریکی با یک فرکانس بالا در این دستگاه برای ارسال اکسیژن به پوست بهترین عملکرد را خواهند داشت. زیرا که باکتری ها و سموم به خوبی از روی پوست حذف شده و علاوه بر پاکسازی صورت، کاهش چین و چروک های پوستی را نیز برای فرد به همراه دارد.

  • هیدرافیشال

یکی از موثر ترین روش های پاکسازی صورت استفاده از روش درمانی هیدرافیشیال است. در این اقدام درمانی جوش های سر سیاه به طور کامل از روی پوست شما حذف شده و افتادگی پوست نیز درمان می شود. قدرت مکش بالایی که این دستگاه دارد می تواند تمام آلودگی های حاضر بر پوست شما را از بین برده و درمان موثر با مزایای بالا باشد. در نهایت با انجام این روش یک پوست سالم، تمیز و روشن برای شما مهیا می گردد.

  • دستگاه اکسیژن صورت

اگر به دنبال جوان تر شدن پوست و ایجاد شادابی و نشاط بیشتر برای خود هستید بدون شک از این روش استفاده کنید. همان طور که از نام آن پیداست در این اقدام زیبایی با باز کردن منافذ پوست سبب ورود اکسیژن به زیر آن شده و درمان موثر را برای فرد رقم می زند. این روش نیز از مزایای بسیاری برای فرد همراه با پاکسازی صورت می باشد.

  • میکرونیدلینگ

با ایجاد زخم های مشخص و بسیار ریز بر روی صورت سبب بهبود گردش خون شده و این اتفاق تحریک کلاژن سازی پوست را برای فرد مراجعه کننده به همراه دارد. این اتفاق سبب پاکسازی و لایه برداری کامل پوست شده و فرد می تواند از داشتن یک پوست سالم بهره مند شود.

پاکسازی پوست با میکرونیدلینگپاکسازی پوست با میکرونیدلینگ

  • دستگاه گالوانیک صورت

اگر تمایل دارید که عضلات صورت خود را تحریک کنید تا منجر به پاکسازی موثر پوست شما با ماندگاری مناسب شود بهترین انتخاب می تواند برای شما استفاده از دستگاه گالوانیک صورت باشد. این روش غیر جراحی می تواند سبب رفع چین و چروک ها شده و به صورت معجزه ضد پیری عمل کند. این روش معمولا به چند جلسه برای ارائه نتیجه مناسب نیاز دارد.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به طور کامل و جامعی به توضیح انواع روش های پاکسازی صورت پرداخته شود. اکنون شما می دانید که چه روش هایی برای فیشیال صورتتان مناسب است. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است با ارائه محصولات برند تالگو و برگزاری دوره های آموزشی مراقبت از پوست با ارائه مدرک بین المللی تالگو فرانسه، شما را در دست یافتن به این اقدام زیبایی مهم همراهی نماید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs