ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

لوسیون بدن مردانه و کاربردهای آن

25 مهر ، 1402
موسسه تالگو پاریس

لوسیون بدن مردانه به افراد کمک می کند تا از داشتن پوستی سالم بهره مند شده و برای داشتن جذابیت خود گام موثری بردارند. این روزها شنیده می شود که آقایان نیز برای سلامت پوست خود اهمیت بیشتری قائل شده و به دنبال انتخاب بهترین روش مراقبت از پوست هستند. این انتخاب اتفاق صحیح و کارآمدی برای آنها می باشد.

زیرا که مردان به نسبت زنان از پوست مستعد و چرب بیشتری برخوردار هستند و عمدتا میزان فعالیت زیادتری در بیرون از منزل برای خود دارند. به همین منظور لازم است تا از لوسیون و کرم های مناسب برای داشتن سلامت پوست خود استفاده کنند. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی از این موضوع بدست آورده و بهترین مورد را برای خود و عزیزانتان برگزینید.

لوسیون بدنه مردانهلوسیون بدنه مردانه

لوسیون بدن مردانه

معمولا آقایان به علت قرار گیری در برابر شرایط سخت از پوست خشک و یا چرب بهره مند هستند. اگر پوست آن ها خشک باشد معمولا در فصل سرما دچار پوسته پوسته شدن نیز می شود. به همین علت برای آن که مانع از پیری زودرس پوست شده و بتوانند سبب افزایش جوانسازی پوست گردند، استفاده از لوسیون مردانه به آن ها پیشنهاد می شود.

این لوسیون ها معمولا کرم ها و یا تونیک هایی هستند که سبب مرطوب شدن پوست شده و با آبرسانی قوی که انجام می دهد مناسب برای تمام بدن می باشد. این لوسیون ها می توانند هیدراته کردن پوست را در آقایان انجام داده و تا حد بسیار زیادی مانع از سلولیت شوند. در نهایت این محصولات سبب افزایش جوانسازی پوست می شود.

پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

مدت زمان استفاده از کرم لایه بردار

اکسفولیشن یا اسکراب چیست

مراقبت از پوست در هوای آلوده

کاربرد لوسیون بدن مردانه

اکنون که از لوسیون آقایان اطلاعات مناسبی کسب کردید وقت آن است تا با کاربرد آن نیز آشنا شوید. این لوسیون ها که عمدتا کرم هایی مملوء از شیر، روغن آبرسان و موس های سبک می باشند با دارا بودن فرمولاسیون تخصصی می توانند در آبرسانی و حفظ رطوبت بالا پوست بهترین عملکرد را از خود برجای بگذارند. همچنین این محصول با هدف افزایش سطح هیدراتاسیون پوست کمک شایانی به رفع پینه و آکنه، افزایش میزان شفافیت و درمان مشکلات پوستی می کنند.

از یاد نبرید که این لوسیون ها در بهبود لک های ایجاد شده پوست نیز موثر واقع شده اند. پس با خیال راحت با یک تیر چند نشان بزنید و برای سلامت خود اقدام نمایید. شما می توانید از برند تالگو نیز این محصول معتبر را تهیه نموده و از مزایای آن بهره مند شوید.

کاربرد لوسیون بدن مردانهکاربرد لوسیون بدن

بهترین لوسیون بدن مردانه

برای آن که بهترین لوسیون بدن مردانه را برای خود انتخاب کنید، لازم است تا با انواع آن آشنا شوید. عمدتا این لوسیون و کرم ها بر اساس پوست افراد دسته بندی می شوند. رعایت این نکته و توجه به آن کمک شایانی به افراد نموده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایند. در ذیل بر اساس نوع پوست افراد توضیحات کامل برای انتخاب بهترین لوسیون ارائه شده است.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست چرب

اگر دارای پوست چرب هستید حتما لوسیون انتخابی شما باید از کمترین میزان روغن بهره مند باشد.  این دسته از افراد با انتخاب محصول مناسب می توانند با توجه به عناصر سبک با جذب بالایی که دارد سبب بسته شدن منافذ پوستی گردند.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست معمولی

اگر دارای تایپ پوستی معمولی هستید شما از شانس بزرگی بهره مند شده اید. این دسته از افراد باید از لوسیون هایی که مرطوب کنندگی سبک دارند استفاده نموده و توجه کنند بهترین محصول برای آن ها انتخاب لوسیونی است که دارای ویتامین E و C باشد. زیرا این دو ویتامین به ترتیب نام برده شده سبب مقابله با چین و چروک و رفع آنتی اکسیدان ها می شوند. پس در انتخاب خود کمال دقت را به خرج دهید.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست خشک

افراد دارای سبک پوستی خشک لازم است تا حتما از محصولات مناسب برای لوسیون خود بهره مند شوند. این گروه باید در انتخاب خود توجه داشته باشند زیرا محصولی مناسب آن ها است که دارای مواد آبرسان بوده و فاقد الکل باشد. در این صورت پس از استفاده نرمی و لطافت از دست رفته مجدد برایشان ظاهر می شود.

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست مختلط

دارندگان پوست مختلط، به علت آن که تمام موارد گروه های قبلی را شامل می شوند لازم است در خرید لوسیون مردانه دقت بیشتری داشته باشند. بهترین انتخاب برای آن ها استفاده از لوسیون های سبک بر پایه ی آب می باشد.

انواع لوسیون بدن مردانهانواع لوسیون بدن مردانه

  • لوسیون بدن مردانه برای پوست حساس

اگر افراد دارای پوست حساسی می باشند باید از محصولی استفاده کنند که سبب بازسازی مجدد و حفظ سلول های اپیدرم شود. به همین منظور برای این دسته از افراد نیز لوسیون های دارای اسید چرب و ویتامین ب پیشنهاد می شود.

مواد تشکیل دهنده لوسیون بدن مردانه

با توجه به نوع پوست شما همانطور که گفته شد می تواند نوع لوسیون مردانه برایتان متفاوت باشد. بر همین اساس مواد تشکیل دهنده آن هم قابل تغییر است. اما به طور کلی همه آن ها دارای؛ سرامید ها( مولکول های چربی)، اسید های چرب ضروری، امگا 3 و 6، اتیلن گلیکول، گلیسیرین، اسید هیالورونیک، ویتامین E، پپتید ها( آمینو اسید های کلاژن ساز)، آنتی اکسیدان ها و ... می باشند.

طرز استفاده از لوسیون بدن مردانه

برای آن که بهترین نتیجه را دریافت کنید لازم است تا به رعایت صحیح شیوه مصرف آن دقت کنید. در ابتدا لازم است حتما پوست خود را شسته و دوش بگیرید. از یاد نبرید که هرگز نباید از لوسیون با پوست خشک استفاده نمود. پس از آن پوست را با ضربات حوله به گونه ای خشک کنید که رطوبت خود را کامل از دست ندهد. در نهایت از لوسیون بدن استفاده کنید.

به طور کلی لازم است حتما روزی یک مرتبه از این محصول استفاده نمایید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. در صورتی که برای انتخاب لوسیون بدن خود نیاز به مشاوره دارید و یا سوالی برایتان بی پاسخ مانده است می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل نموده و از محصول خریداری شده این برند آگاهی و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مزایای استفاده از لوسیون بدن مردانه

علاوه بر کاربرد ها و درمان های ویژه ای که پس از استفاده از لوسیون بدن بدست می آورید می توان به موارد ویژه دیگری اشاره کرد که مزیت منحصر بفرد بهره مندی از این محصول است. از جمله؛ التیام دهنده بودن، ایجاد احساس آرامش، قیمت خوب، بوی مطبوع بدن، ماندگاری مناسب و ... عواملی هستند که افراد را برای استفاده از آن ترغیب می کنند. همچنین این محصول طبق گزارشات بدست آمده می تواند مقابله میکروب ها مقاوم اثر کرده و حفظ تعادل سلامت پوست را رقم بزند.

قیمت لوسیون بدن مردانه

با توجه به آن که چه سبک محصولی را انتخاب می کنید ممکن است قیمت آن نیز متفاوت باشد. برخی از عوامل بر روند کاهشی یا افزایشی قیمت این محصول تاثیر به سزایی دارد. این لوسیون ها در بازار از چند ده هزار تومان تا صد ها هزار تومان به فروش می رسد.

انتخاب شماست که با توجه به نوع پوست خود کدام یک را برگزینید. علاوه بر آن نام برند محصول نیز تاثیر ویژه ای بر آن دارد. به طور کلی به شما تاکید می کنیم که این محصول را از یک برند معتبر تهیه نموده و به تاریخ مصرف آن دقت نمایید زیرا که پوست شما گران ترین لباس شما می باشد.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل لوسیون بدن مردانه پرداخته شود. اکنون شما با توجه به اطلاعات گفته شده می توانید مناسب ترین محصول را انتخاب نموده و به سلامت پوست خود توجه کنید. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است تا شما همراهان گرامی را در انتخاب بهترین لوسیون بدن برای آقایان و بانوان همراهی نماید.

همچنین شما می توانید از خدمات دیگر این مجموعه همچون؛ شرکت در دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دریافت دیپلم بین المللی تالگو فرانسه، بهره مندی از خدمات زیبایی پوست و خرید دیگر محصولات تالگو نیز به خوبی بهره مند شوید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs