ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

درباره کلاژن نارگیل بیشتر بدانید

12 آبان ، 1401
موسسه تالگو پاریس

کلاژن نارگیل به صورت قرص و محصولات بهداشتی این روز ها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. معمولا در جهان فعلی همه افراد با مشغله های پر استرسی مواجه هستند. در چنین شرایطی ممکن است چین و چروک های پوستی به سرعت خود را نشان دهند و جوانسازی پوست از بین برود.

در این میان ریزش مو نیز برای افراد پدید خواهد آمد و مشکلات دیگر نیز که می تواند سلامتی و زیبایی افراد را هدف قرار دهد دامنگیر آنها خواهد شد. به همین منظور مصرف کلاژن های نارگیل بهترین پیشنهاد برای جلوگیری از بروز این اتفاقات است. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کامل و مفیدی از این ماده مغذی بدست آورید.

کلاژن نارگیل چیستکلاژن نارگیل چیست

کلاژن نارگیل چیست؟

محصول پرفروشی که می تواند مانع از ریزش مو، پیری پوست و ... شود امروزه در سراسر جهان به دلیل اهمیت بالایی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت کلاژن ها پس از سن 20 سالگی در بدن کمتر ساخته می شوند و به طور میانگین سالانه یک درصد از آن کاهش پیدا می کند.

پس از سی سالگی تولید الاستین نیز در بدن کاهش می یابد. به همین منظور مصرف کلاژن نارگیل با توجه به تشکیلات مفیدی که دارد می تواند اثر گذاری مفیدی داشته باشد. چرا که به طور کلی کلاژن ها دارای؛ هیدروکسی پرولین، پرولین، آرژنین و گلیسین است که در سراسر بدن از جمله تاندون ها، رباط ها و استخوان ها بیشتر یافت می شوند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کلاژن برای مو

کلاژن پوست چیست

مزایای کلاژن نارگیل

اکنون که از اهمیت ویژه این ماده جادویی با خبر هستید، بهتر است با دانستن مزایای آن از کاربرد و اهمیت آن هم با خبر شوید. از مزیت های کوکونات کرم کلاژن می توان از مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است یاد نمود. همچون:

  • سبب ایجاد کیفیت پوست و قوام آن
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • ایجاد شادابی و نشاط
  • بهبود چین و چروک های پوست
  • کمک به رفع ریزش مو
  • رطوبت رسانی و شفافیت پوست
  • رفع سلولیت
  • جلوگیری از بروز جوش و التهابات
  • بهبود خارش و قرمزی پوست آسیب دیده و پوسته پوسته شده
  • التیام سوختگی ها و رفع جای زخم

علاوه بر موارد بالا، اسید لوریک حاضر در این محصول 50 درصد اسید های چرب در روغن نارگیل را تشکیل می دهد و توانایی مبارزه با میکروارگانیسم های مضر برای بدن را دارد. البته که ضرورت دارد از یاد نبرید که هیالورونیک اسید حاضر در آن سبب کلاژن سازی و تحریک ساخت الاستین نیز می شود.

مزایای کلاژن نارگیلمزایای کلاژن نارگیل

ترکیبات کلاژن نارگیل

این ماده جادویی از ترکیبات فوق العاده خوبی نیز تشکیل شده است. به همین منظور بهتر است با دانستن مواد سازنده آن به مصرف این ماده توجه بیشتری نمایید. به طور کلی این محصول که کلاژنی هیدرولیز شده با تاثیر گذاری بالاست، از ترکیب عصاره روغن نارگیل به همراه ویتامین سی، کلاژن ماهی، اسید اسکوربیک، ژلاتین، منیزیم و سیلیکون دی اکسید یا به اختصار همان سلیکا ساخته شده است. تمام موارد حاضر در این ترکیبات شامل خاصیت های ضروری برای بدن هستند. همچون؛

  • منیزیم حاضر در قرص کلاژن نارگیل سبب رطوبت رسانی و مانع از چین و چروک های پوستی می شود. همچنین خاصیت های ضد التهابی این ماده باعث جلوگیری از بروز آکنه و جوش می شود. همچنین اثر گذاری ویژه ای برای افزایش رشد موها دارد.
  • حضور ماده ژلاتین در این محصول سبب سفت و محکم شدن پوست می شود و با استحکام سازی ویژه خود مانع از افتادگی و شل شدگی پوست می شود. علاوه بر لطافت و نرمی که ایجاد می کند به رفع سلولیت نیز کمک شایانی می کند.
  • ویتامین سی در هر ماده ای که باشد از اهمیت منحصر به فردی برخوردار است. در کپسول کلاژن نارگیل نیز حضور مفید ویتامین سی سبب محافظت از پوست در برابر آلودگی ها و رادیکال های آزاد می شود. به طور کلی مزایای حضور این ویتامین در این محصول غیر قابل شمارش است و شما با مصرف آن از ارزشمندی های بسیاری بهره مند خواهید شد.
  • سلیکا یا همان سیلیکون دی اکسید که تقریبا نام آشنایی برای همگان ندارد یک ماده معدنی کمیاب است که باعث سلامت ناخن، مراقبت از پوست و مو می شود.

دوره مصرف قرص کوکونات کلاژن

اکنون که از همه مزایای این محصول با خبر شدید بهتر است با روش مصرف قرص کلاژن نارگیل نیز بیشتر آشنا شوید و با رعایت اصولی مصرف آن از مزیت های منحصر به فرد آن بهره مند شوید. پس برای آن که از نتایج موثر آن بهره کافی را ببرید لازم است تا روزانه 2 عدد از آن را استفاده کنید.

می توانید هر دو را همزمان میل نموده و یا یکی را شب و دیگری در وعده صبح مصرف گردد. برای آن که مانع از بروز عوارض احتمالی شوید لازم است تا میزان دوز مصرفی را در همین اندازه حفظ کنید. برای آن که از سالم بودن محصول خود نیز مطمئن شوید کافی است در جای خشک و دور از دسترس کودکان از آن نگهداری کنید.

قرص کوکونات کلاژنقرص کوکونات کلاژن

قیمت کلاژن نارگیل

یکی از مهم ترین مسئله هایی که باید به آن توجه داشت قیمت قرص کوکونات کلاژن است. این که محصول را از چه برندی تهیه می کنید می تواند بر تغییر قیمت آن اثر بگذارد. همچنین از یاد نبرید که بسته های این قرص دارای تعداد متفاوت 60 تایی و 180 تایی است.

عمدتا 180 تایی این محصول برای افراد با قیمت مناسب تر وجود داشته و به صرفه تر است. به طور کلی تاریخ انقضا محصول نیز می تواند سبب کاهش قیمت ناگهانی آن نیز باشد. از یاد نبرید که در هنگام خرید به تمام موارد گفته شده توجه کنید تا بهترین نوع آن را خریداری کنید.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد اطلاعات کامل و مفیدی درباره کلاژن نارگیل برای شما فراهم شود. استفاده صحیح این محصول می تواند تمام کاربرد ها و مزایایی که در بالاتر ذکر گردید را برای مراجعه کنندگان محترم و متقاضیان عزیز زیبایی فراهم آورد. موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است تا با ارائه بهترین محصولات این برند شما را در داشتن پوستی سالم و زیبا همراهی نماید.

همچنین از دیگر خدمات این مجموعه می توان به برگزاری دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با ارائه دیپلم بین المللی تالگو فرانسه اشاره نمود. همراهان عزیز نیز می توانند ضمن مشاوره مناسب از کارشناسان مجموعه از ارائه خدمات زیبایی پوست و خرید محصولات تالگو بهره مند شوند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs