ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

نحوه لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ

18 بهمن ، 1400
موسسه تالگو پاریس

امروزه لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ بیش از گذشته مورد استقبال و توجه افراد قرار گرفته است. با توجه به اینکه دیگر محدودیت خدمات مربوط به پوست و مو همانند گذشته نیست، انواع خدمات مربوط به انجام روش های زیبایی وجود دارد که هر کدام به نوعی به از بین بردن مشکلات خاصی از ناحیه مشخصی از پوست کمک می کند.

با تاثیرات مثبتی که خدمات فیس آپ در بخش پوست و صورت می گذارد، بسیاری از دختران و زنان جوان اشتیاق زیادی به استفاده از این خدمات پیدا کرده اند. در ادامه تصمیم داریم پیرامون تمامی امکاناتی که لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد صحبت نماییم. پس در ادامه ما را در تالگو همراهی کنید.

تکنولوژی جدید لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ

برای پاکسازی پوست هم اکنون تکنولوژی جدیدی ساخته و عرضه شده است که با کمک یک موتور گرداننده به انجام ماساژ و سایش به طور همزمان کمک می کند. همچنین پاکسازی و لایه برداری به جوان سازی سریع پوست کمک می کند و تا حد بسیار زیادی نیز به تحریک کلاژن سازی در پوست کمک می کند و باعث تسریع جریان خون می شود‌‌.

همه این موارد در نهایت به سفت تر شدن و شاداب تر شدن پوست کمک می کند. لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ هم اکنون هم اکنون از محبوبیت زیادی برخوردار است زیرا مزیت های بسیار زیادی نسبت به میکرودرم ابریژن های پودری دارد.

پاکسازی و لایه برداری پوست با فیس آپپاکسازی و لایه برداری پوست با فیس آپ

کاربردهای لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ

کاربردهای لایه بردار فیس آپ بسیار زیاد است و هر کدام هم اکنون بسیار مورد استفاده قرار گرفته است‌. برای مثال بهبود ترک های پوستی و بهبود جای جوش و زخم و رفع جوش های سر سیاه و بستن منافذ پوستی و بهبود کک و مک و انواع لک های پوستی از جمله کاربرد های این لایه بردار می باشد.

همچنین مراقبت ‏های بعد از لایه بردار فیس آپ را باید بسیار مورد توجه قرار داد تا بازدهی آن بسیار بالا رود‌. به عنوان مثال باید تا بعد از گذشت ۲۴ ساعت از ماساژ و یا حمام رفتن خودداری کنید و همچنین تا ۴ روز پس از لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ، پوست خود را مرطوب نگه دارید. توجه کنید که بعد از انجام لایه برداری پوست صورت، تا ۴۸ ساعت بعد از اصلاح صورت اجتناب نمایید و تا حد امکان در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید.

دیگر مطالب مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

مزایای لایه برداری پوست به روش علمی

تونر چیست و در پاکسازی پوست چه تاثیری دارد؟

برای پاکسازی پوست در دوران شیوع کرونا چه کنیم؟

موارد منع مصرف لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست

خوب است به این نکته نیز توجه کنید که منع استفاده از دستگاه لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ بسیار مهم است زیرا در صورتی که به این نکته توجه نکنید ممکن است مشکلات زیادی به وجود آید. به عنوان مثال اگر زخم و یا بریدگی و خراش باز بر روی ناحیه مورد نظر وجود داشته باشد و یا ناحیه مورد نظر دارای عفونت پوستی فعال باشد نیز نباید تا بر طرف شدن آن اقدام به انجام لایه برداری پوست نمایید.

دستگاه فیس آپ چگونه عملیات پاکسازی و لایه برداری را انجام می دهد؟

نکته مهم و اساسی این است که لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ امکانات بسیاری را در اختیار افراد قرار می دهد. به عنوان مثال این دستگاه شامل بخش های متنوعی می باشد. هر کدام از این بخش ها و ابزار ها در بخشی از امکانات این دستگاه مورد استفاده و کاربرد قرار خواهد گرفت. هد هایی در این دستگاه وجود دارد که اطراف و یا زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد و برای از بین بردن مشکلات این ناحیه بسیار کاربرد پیدا کرده است.

کاربردهای فیس آپ برای لایه برداری پوستکاربردهای فیس آپ برای لایه برداری پوست

لایه برداری پوست با فیس آپ

برای رفع و حل کردن مشکلات پوستی بهتر است که از این دستگاه استفاده نماییم. به عنوان مثال می توان برای از بین بردن مشکلات پوستی همانند محل اثر تاتو و محل اسکار و آکنه های پوستی و از بین بردن جای زخم و یا محل سوختگی از این دستگاه استفاده نمود. به علاوه لکه های تیره در روی پوست و خال های صورت و پوست بدن و لکه های قهوه ای و ریز بر روی صورت نیز با کمک این دستگاه از بین می روند.

خوب است بدانید که تیرگی هایی که دور چشم و یا بر روی پوست صورت وجود دارند نیز در صورت عمقی بودن با کمک این دستگاه بر طرف خواهند شد. این دستگاه تنها برای پوست صورت مورد استفاده قرار نمی گیرد و می توان از آن برای پوست بدن و قوزک پا و پوست کشاله ران و زیر چانه و پوست بازوان و پوست زانو و روی شکم و پوست گردن استفاده نمود.

عوارض لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست

در بسیاری از مواقع برای افراد این سوال به وجود می آید که آیا لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ برای پوست صورت عوارضی را به دنبال دارد؟ به همین خاطر است که توصیه می کنیم پیش از آنکه تصمیم به لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست با فیس آپ بگیرید، با متخصص و یا مشاوری مشورت نمایید‌. به هر حال این دستگاه بر خلاف بسیاری از دستگاه های موجود دیگر از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد و برای افراد کمترین خطر و یا عارضه ای را به همراه نمی آورد.

روش لایه برداری و پاکسازی پوست برای رفع و حل مشکلات پوستی بسیاری مورد استفاده و کاربرد قرار گرفته است و در بسیاری از مواقع افراد رضایت خود را از این دستگاه اعلام نموده اند. اگر تا به این جا همچنان مردد هستید که برای انجام لایه برداری از این دستگاه استفاده کنید، توصیه می کنیم که میزان نتیجه بخشی و موفقیت درمانی این دستگاه را در نظر بگیرید و دقت کنید که این روش از هیچگونه عوارضی برخوردار نمی باشد.

عوارض پاکسازی و لایه برداری عمیق پوستعوارض پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs