ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

نحوه لایه برداری پوست با لیزر و مزایا آن

05 اردیبهشت ، 1402
موسسه تالگو پاریس

نحوه لایه برداری پوست با لیزر به این صورت می باشد که نور تابیده شده از لیزر سلول های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست جدید در اثر گرمای حاصل از لیزر تحریک شده و اقدام به کلاژن سازی می کند. استفاده از لیزر برای لایه برداری پوست یکی از روش های مدرن و به روز می باشد که با استفاده از تجهیزات پیشرفته صورت می گیرد.

در این مقاله که توسط ما در تالگو فرانسه تهیه شده، با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با نحوه لایه برداری پوست با لیزر و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم.

نحوه لایه برداری پوست با لیزر

لیزر را میتوان یک درمان همه کاره دانست که علاوه بر رفع کدری پوست سایر مشکلات نظیر افتادگی پوست، جای جوش و آکنه، چین و چروک ریز، منافذ پوست و نیز مشکلات حاصل از رنگدانه های غیر طبیعی را بهبود بخشیده و پوستی شاداب، روشن و جوان را به شما هدیه می کند.

این روش که امروزه جز روش های برتر لایه برداری می باشد با استفاده از دستگاه های مدرن و به روز انجام شده و شما می توانید در عرض 10 الی 12 روز تاثیر بی نظیر آن را بر روی پوست خود مشاهده کنید. نحوه لایه برداری پوست با لیزر بدین گونه است که لیزر با نفوذ به لایه های عمقی پوست، سلول ها را بهبود بخشیده و با حذف سلول های مرده و جدا کردن آنها از روی پوست موجب افزایش کلاژن سازی و در نتیجه جوانی پوست می شود.

مزایای لایه برداری پوست با لیزرمزایای لایه برداری پوست با لیزر

انواع لایه برداری با لیزر

افرادی که دارای چین و چروک های عمیق، آکنه، اسوار و یا سایر مشکلات پوستی عمیق هستند کاندیدای مناسبی برای لایه برداری با لیزر می باشند. نحوه لایه برداری پوست با لیزر به دو صورت لیزر فراکشنال و لیزر co2 انجام می گیرد. لیزر فراکشنال نسبت به لیزر co2 عوارض کمتری داشته و معمولا برای بهبود و رفع چین و چروک های سطحی و یا نسبتا عمیق مورد استفاده قرار گرفته و زمان بهبود آن یک هفته کامل است. این در حالی است که لیزر فراکشنال معمولا برای مشکلات پوستی خوش خیم و یا بدخیم نظیر زگیل، خال های مادرزادی و یا  رینوفیما مورد کاربرد بوده و در این روش درمان لایه‌های نازک پوست را با حداقل آسیب حرارتی به ساختارهای اطراف حذف می شوند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کرم های مناسب برای لایه برداری پوست کدامند؟

پاکسازی پوست با لیزر بهتر است یا با لایه بردار؟

آشنایی با انواع لایه بردار مناسب پوست و نحوه استفاده از هریک

مزایای نحوه لایه برداری پوست با لیزر

ضد آفتاب ها، مرطوب کننده ها و سایر محصولات بهداشتی برای نرم و جوان نگه داشتن پوست مورد استفاده بوده و به عنوان محافظت کننده های رایج مورد استفاده عموم افراد می باشد با این حال در گذر زمان و با افزایش سن چین و چروک و برخی مشکلات پوستی نظیر آکنه و کک و مک موجب کاهش زیبایی و جوانی پوستتان می شود به همین دلیل استفاده از آبرسان و نیز لایه برداری پوست یک روش عالی برای زیبایی و جوانسازی پوست می باشد.

امروزه انواع مختلفی از لیزر درمانی وجود دارد که با مراجعه به پزشک و مشورت درباره نحوه لایه برداری پوست با لیزر می توانید بهترین گزینه برای لیزر درمانی را انتخاب کنید. مزیت های بیشمار و نحوه لایه برداری پوست با لیزر سبب شده است تا لیزر به عنوان بهترین گزینه برای رفع چین و چروک و مشکلات پوستی و به دست آوردن سلامت و جوانی پوست شود.

از مهمترین مزیت های لایه برداری پوست با لیزر می توان به کاهش خطوط و چین و چروک ریز صورت، درمان لکه های قرمز، قهوه ای و یا تغییر رنگ، سفت کردن پوست و تولید کلاژن، بهبود اسکارهای آکنه، اسکارهای تروماتیک و اسکارهای جراحی، کاهش منافذ باز و بزرگ و کاهش ظاهر رگ های خونی برجسته اشاره کرد.

لایه برداری پوست با لیزر و مزایای آنلایه برداری پوست با لیزر و مزایای آن

مراقبت های بعد از لایه برداری پوست با لیزر

لایه برداری با استفاده از لیزر یک روش بسیار عالی بوده و در کمترین زمان شما شاهد نتایج ان بر روی پوست خود خواهید بود.نحوه لایه برداری پوست با لیزر بدین گونه است که لیزر سطح به سطح سلول های مرده پوست را از بین برده و با تحریک کلاژن سازی پوست موجب جوانی پوستتان می شود.

قبل از انجام لیزر شما باید به پزشک متخصص مراجعه کنید تا تایید انجام لیزر بر روی پوست خود را دریافت کرده و سپس اقدام به لیزر درمانی کنید. دقت داشته باشید که مراقبت های بعد از لیزر بسیار مهم بوده و شما باید تمامی موارد را رعایت کنید. از جمله مراقبت های بعد از لایه برداری پوست با لیزر می توان به استفاده از ضد آفتاب مناسب، تمیز نگه داشتن مداوم محل لیزر شده، استفاده از کمپرس یخ برای کاهش قرمزی و التهاب پس از لیزر و مرطوب نگه داشتن پوست اشاره کرد.

قیمت لایه برداری پوست با لیزر

امروزه با استفاده از روش های نوین لایه برداری از طریق لیزر می توان هرگونه مشکلات پوستی نظیر جای جوش، آکنه و لکه های قهوه ای، انواع کک و مک و حتی چین و چروک سطحی و یا عمیق پوست را درمان کرده و بهبود بخشید. با مراجعه به کلینیک های معتبر و با توجه به نوع پوست و مشکل پوستی تان بهترین ابزار مدرن برای انجام لیزر برایتان مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید حدود 10 الی 13 روز پس از لیزر شاهد نتایج فوق العاده ان باشید. در نظر داشته باشید که هزینه لایه برداری پوست با استفاده از لیزر به میزان مهارت فرد لیزر کننده و نیز میزان ناحیه مورد نظر برای لیزر متفاوت می باشد.

هزینه لایه برداری پوست با لیزرهزینه لایه برداری پوست با لیزر

چه کسانی نباید پوست خود را لایه برداری کنند

نحوه لایه برداری پوست با لیزر بدین شرح می باشد که لیزر پوست قدیمی را برای رشد پوست جدید حذف کرده و به بازسازی پوست کمک می کند. لیزر را میتوان در هر زمانی انجام داد ولی باید شما جز کاندیداهای منتخب برای لیزر درمانی باشید افرادی که نمی توانند پوست خود را با استفاده از لیزر لایه برداری کنند شامل افرادی هستند که بر روی پوست خود دچار آفتاب سوختگی، التهاب پوست و نیز دچار عفونت و زخم می باشند

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs