ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت

29 آذر ، 1400
موسسه تالگو پاریس

افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت

می دانید که یکی از راه هایی که می توانید پوست خود را صاف کنید و لک ها را از بین ببرید لایه برداری است جالب است بدانید که این روش خطر یا عوارض خاصی هم ندارد و این خود یک مزیت است. لایه برداری به پوست کمک می کند درخشنده و شاداب شود.

شما طی لایه برداری کاری می کنید که سطح پوست از سلولهای مرده پاک شود باید بدانید که پوست هرچه پیرتر می شود پوستتان قدرت دفع این سلول های مرده را از دست می دهد و شما با لایه بردار در واقع به پوست خود کمک می کنید از شر این سلول های مرده خلاص شود.

شما به سه روش می توانید پوست صورت خود را لایه برداری کنید:

  • روش اول لایه برداری با مواد شیمیایی

  • روش دوم در خانه و استفاده از روش های خانگی و ماسک های لایه بردار 

  • روش سوم با استفاده از لیزر

برای لایه برداری شیمیایی شما از اسید و آنزیم های مخصوصی برای لایه برداری استفاده می کنید که نوع ماده ی به کار رفته و غلظت و مقدار به کار بردن آن مهم است و البته مدت زمانی که این مواد باید روی پوست بمانند مهمتر است. اگر دارای چین های عمیق هستید یا اسکار پوستی دارید باید از لایه برداری عمیق و قوی استفاده کنید.

اگر دارای تیرگی پوست و چین و چروک کم و جای جوش های قدیمی هستید می توانید از لایه برداری سطحی استفاده کنید. شما می توانید از هیدروکسی اسیدها که شامل هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید می شود استفاده کنید. شما برای لایه برداری سطحی باید از محلولی با پایه ی اسیدی برای جداسازی لایه ی آسیب دیده استفاده کنید و سلول های مرده را جدا کنید تا سلول های جوان بسازید.

افراد مناسب برای استفاده از لایه بردارافراد مناسب برای استفاده از لایه بردار

خرید لایه بردار مجاز بدون تجویز پزشک

افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت خوب است بدانند که می توانند برخی از لایه بردارها را بدون تجویز پزشک تهیه کنند البته بهتر آن است که با پزشک مشورت کنید و بعد خود اقدام به لایه برداری کنید و اما لایه بردارهایی که بدون تجویز می توانید تهیه کنید عبارتند از:

  • آلفاهیدورکسی اسید رتینوئیدها
  • انزیم های طبیعی

شما می توانید این مواد را روی پوست بمالید و با توجه به نوع محلول یک تا دو هفته بعد از این که مورد استفاده قرار دادید از شر سلول های مرده خلاص شوید و سلول های جوان بسازید. یادتان باشد که از این محصولات دور چشم و دهان استفاده نکنید زیرا این دو قسمت ،پوست حساسی دارند و نباید از لایه بردار در این قسمت استفاده شود.

دیگر مقالات تالگو را در این بخش دنبال نمایید

مزایای لایه برداری پوست به روش علمی

بهترین روش های پاکسازی و فیشیال پوست صورت در خانه

آشنایی با انواع لایه بردار مناسب پوست و نحوه استفاده از هریک

افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری پوست به صورت سطحی

 کسانی باید لایه برداری سطحی را انجام دهند که دارای چروک های ظریف پوستی هستند یا پوستشان در اثر آفتاب شدید آسیب دیده است این دسته از افراد می توانند از هیدروکسی اسیدها استفاده کنند که غلظت های بیست تا هفتاد درصد مناسب است. یکی دیگر از لایه بردارهای مناسب این نوع آسیب ها و چروک ها بتاهیدروکسی اسید است.

باید 4 تا 5 بار در طی دو تا چهار هفته لایه برداری را انجام دهید بعد از آن می توانید سالیانه آن را انجام دهید. می دانید که هیدروکسی اسیدها باعث جوان تر شدن پوست می شوند و افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت می توانند از این اسیدها استفاده کنند.

افراد مناسب برای استفاده از انواع لایه بردارهای پوستیافراد مناسب برای استفاده از انواع لایه بردارهای پوستی

لایه برداری عمیق مخصوص چه پوست هایی است؟

اگر چروک های عمیق یا جای زخم های عمیق دارید باید از لایه برداری عمیق استفاده کنید برای این گونه لایه برداری از ترکیبات فنل که لایه بردارهای قوی هستند، استفاده کنید و یادتان باشد یک بار در سال فقط این کار را انجام دهید زیرا ممکن است به پوست خود آسیبهای جدی بزنید این روش کمی دردناک است و به بی حسی و کنترل سلامت قلب نیاز دارد پس خودتان هرگز این کار را به تنهایی بدون پزشک انجام ندهید افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت می توانند از این روش هم استفاده کنند.

چه کسانی می توانند از لیزر برای لایه برداری استفاده کنند؟

امروزه لایه برداری با لیزر رواج بیشتری دارد لیزر برای کسانی که ضایعات پوستی مانند ماه گرفتگی دارند یا زخم های برجسته و لک و کک و مک دارند بسیار موثر است. افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت می توانند از لیزر برای لایه برداری استفاده کنند.

چه کسانی مناسب برای لایه برداری فراکشنال هستند؟

برای افراد مسن و افرادی که دارای جای زخم و کک و مک هستند از لیزر دی اکسید کربن یا فراکشنال استفاده می کنند و این روش می تواند بسیار موثر باشد و باعث جوانسازی پوست های افراد مسن هم می شود. در این روش لیزر لایه سطحی پوست را هدف قرار می دهد و سطح را از سلول ها ی مرده پاک می کند و ترمیم به سرعت پیش خواهد رفت.

از این لیزر علاوه بر جوانسازی پوست برای کاهش لک های قهوه ای و کک و مک و جای سوختگی و تغییرات رنگی پوست هم استفاده می شود و این روش بسیار هم مفید است. افراد مناسب جهت استفاده از لایه برداری صورت که مسن هم هستند برای از بین بردن چروک ها از این روش استفاده کنند.

افراد مناسب جهت انجام لایه برداری پوستافراد مناسب جهت انجام لایه برداری پوست

چه کسانی باید با کرم های اسکراب لایه برداری کنند؟

بسیاری از ما از اسکراب ها برای لایه برداری استفاده می کنیم. انواع کرم و صابون اسکراب در بازار هستند که سلول های مرده را از بین می برند و پوست را لایه برداری می کنند که برای جوش های سرسیاه  و یا سرسفید و جای آکنه ها و جوش ها بسیار مفید هستند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs